Inget roligt..

Tja!

Idag så har jag inte gjort så mycket, min bror ringde och fråga om vi kunde komma och hjälpa han lite med bilen, så det gjorde vi, men va inte så mycket och göra. Väl där så träffade jag på min pappa en liten sväng, va ett litet tag sen man träffa han, så stod och tjöta lite.
Sen åkte vi vidare till trollhättan en sväng, för att snacka lite med en kompis. Men efter det så åkte vi till lilla edet, var inte där så jättelänge innan vi åkte tillbaka till trollhättan.

Så nu har man absolut inget att göra, får väl kanske ta och sätta på en film snart tror jag, så tiden går fort till man ska sova. Har ju inget direkt att gå upp till men ska iaf försöka börja gå upp lite tidigare på morgonen.

hörs i morrn..



XOXO Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0