Dålig uppdatering igen...

Hej!

Som ni redan har förstått så är jag rätt dålig på att uppdatera denna bloggen, men har vart så mycket nu under påsk och sen att det har hänt lite saker. Så har inte riktigt orkat blogga, men det kommer väl fler gånger då jag inte känner för det. 

Men vi var ju iaf på Elmia, fick köpt lite grejer och min kille hade ju hjälpt till med en utställningsbil där, som kom på 3e plats och blev signad av Chip Foose.  

Sen i fredags hände det som verkligen inte skulle hända, min storebror var med om en bilolycka. Men som tur var så överlevde han, vet inte vad jag hade gjort om han inte gjorde det. Känns som det mesta händer våran familj, men det är väl något man får acceptera för det är ju så i livet. Får bara hoppas på att inget mer händer så ska det nog ordna upp sig tillslut.


XOXO Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0