Då var det avklarat...

Hej!

Ja nu har jag vart på mina möten, det första gick väl hyffsat bra, bara att jag måste fundera ut tills på torsdag vad jag vill göra för något. Men det är ju det som e problemet, vill jag plugga eller vill jag jobba?? Har ju aldrig jobbat tidigare för har ju klarat mig ändå, gick ju sådär i skolan, skolka rätt mycket för valde fel linje. Så va ska jag ta mig till?? Men blir nog skola igen tror jag, man känner sig ju mer hemma där än att jobba, har ju praktiserat och där var ja inte så mycket heller för klara inte av det av olika anledningar plus att det var tråkigt.
Men det kommer väl ordna upp sig tids nog hoppas jag iaf.

Det andra mötet gick väldigt bra, fast trodde att det skulle gå bättre men är nöjd ändå :) hihi Så snart ska väl detta vara klart, hoppas på innan sommaren eller iaf i slutet av maj.

Nu ska jag nog kolla lite på tv för att sen göra mig redo inför gymmet :)


XOXO Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0