Då var det bestämt..

Hej!

Skrev ju igår om att jag ville åka iväg i helgen, och det kommer vi att göra. Visst är väl inget intressant så för dem flesta men är man bilintresserad som jag så. På söndag åker vi till Elmia mässan, var ju där förra året men åkte ner med buss med massa folk från en klubb här i Uddevalla. Var väl inte så jätteroligt kanske, vi stanna inte så länge och så men man fick ju iaf se en del.

Usch sitter och funderar lite på allt som jag vill göra, finns så mycket som man vill men går inte just för att man inte har tid eller råd. Fast egentligen så har man ju all tid i världen men ändå gör man något annat ändå.
Men men ordnar väl upp sig snart hoppas jag. Ska iaf se till att ha roligt i sommar som jag nästan aldrig har haft. Lite festivaler kanske, någon konsert och Stocholm igen. Får se hur det blir.

Skriver mer sen eller i morgon..


XOXO Mella   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0