Funderar....??

Hej!

Nu var det över en vecka sen jag skrev sist, vet inte varför jag inte kan uppdatera varje dag. Men blir så ibland att man inte har något direkt att skriva heller. Ska försöka förbättra mig, men mitt liv är inte så intressant faktiskt.

Var på mötet i fredags iaf, och det gick relativt bra, börjar bli klart me allt nu så det ska bli skönt. Får bara hoppas på att det går över fort så man kan gå vidare.

Annars i veckan har jag inte gjort så mycket mer än att vart i garaget och grejat me bilen och så. Som jag är just nu också.

Mer idag vet jag inte vad som händer, ska vara kvar här en stund till och greja lite, sen ikväll kanske det blir lite strög i Trollhättan eller kanske Uddevalla, får se. Kanske hittar på något skoj, men är ju ganska gött att va ute med bilen också.

Hoppas ni får en bra dag, kanske uppdaterar mer senare...


XOXO Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0