I have no strenght left inside of me...

Hej!

Sitter framför tvn och funderar om jag ska gå och sove, men vet att jag kommer ändå inte somna förrän om någon timma eller så. Har väldigt svårt att somna nu på senare tid, eller sen mamma gick bort. Ligger mest och funderar på vad som hade varit om hon inte hade dött. Visst hade ju mått mycket bättre och så, men hade hon vart lycklig? Det vet man ju aldrig, tror nog inte man ska spekulera så mycket i vad som hade kunnat vara. Nu är det ju som det är och då får man ju rätta sig efter det.  Eller??

Men iaf på fredag blir det möte igen, får hoppas att det går bra denna gången, för vet inte hur mycket mer jag orkar med detta. Jag klarar inte av att bara gå och vänta på att få svar om något som inte är säkert att det blir och så, jag menar det har gått över 1 år nu. Så blir det inte klart nu på fredag eller iaf att vi kommer någonstans så skjut mig eller något. 

Ne nu blir det nog fortsätta kolla på tvn eller sängen, får se


XOXO Mella 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0