Japp då va det måndag...

Hej!

Idag gick jag upp ganska tidigt, skulle till tandläkaren vid 08.40, så traska dit ner och hann precis dit i tid. Väl där så sa dem att jag inte hade tid förens nästa månad, då kom jag ju på att det inte var den 22a april idag utan mars. Fan va dum man kan va ibland, hehe nog den värsta tabben hittils. Så det var bara att gå hem igen.

Har inte gjort så mycket mer under dagen faktiskt, suttit vid datorn typ hela dagen, fråga mig inte varför. Ville egentligen hittat på något roligt idag men det ville inte min kille, så det fick bli en hemma dag tyvärr. Va ju ute och åkte en sväng, för han ville äta, men sen var det typ raka vägen hem.

Men i morgon händer det iaf lite mer saker, ska till mina coacher och sen på kvällen ska jag träna. Ska bli roligt och göra det, blir dans i morgon. Det som jag verkligen älskar att göra.

Nu blir det nog att se på tv lite, sen blir det nog sängen...


XOXO Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0