Ny vecka i morgon..

Hej!

Ja då var det snart en ny vecka igen då, fan va tiden går fort, man hinner ju knappt med längre. Men men ny vecka nua tag hehe, eller iaf försöka.
I helgen har jag inte gjort så jättemycket, bowlade i fredags igen, sen har min bror och hans tjej vart på besök. Vi kollade på film och prata lite, har inte setts på ett tag. Även fick jag reda på en rolig nyhet som jag inte kan säga vad det är just nu, men tids nog kommer det fram ;) hihi
Hoppas ni haft en bra helg??

Så i morgon blir det ett besök hos tandläkaren, usch gillar inte gå dit, men måste man så måste man. Resten av dagen så vet jag inte vad som händer, kanske drar ner till gymmet en sväng, men får se.

Ha d gött

XOXO Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0