Ny vecka igen då....

Hej!

Ja nu var det ju en ny vecka igen, och vad har man gjort?? Nästan ingenting, eller jag träna och var på lite möten och så men annars inte så mycket.
I helgen var det lite roligare, i fredags så bowla vi igen fast i Trollhättan. Sen åkte jag med en kompis runt och cruisa lite. Var la hemma vid 1 eller något tror jag.
I lördags blev det filmkväll med älskling och hans kompis, kollade på New Moon, sommaren med Göran och American Pie the book of love. Dem var riktigt bra faktiskt :)

Denna veckan har ju inte kommit så långt än men var hos min kurator igår, sen hände inte så mycket. Idag har jag vart på möte igen, och ska snart iväg och träna. Väntar på att min pappa ska höra av sig så man kanske kan göra det man vill göra till helgen.

Ha en bra dag...


XOXO Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0