Why can´t you just come back?

Hej!

Känner mig lite deppig idag, funderar så mycket över att jag vill att mamma ska komma tillbaka. Vet ju att hon inte kan göra det, men man vill ju ändå att hon ska finnas här. Finns ju så mycket frågor man vill ha svar på, som man inte kan få av sin pappa. Jag menar han vet ju inte hur det är att föda barn tillexempel, och massa andra frågor.
Men man måste ju acceptera det att hon inte finns längre, men jag saknar henne så enormt. Fanns ingen bättre människa än henne, hon fanns alltid där för en när man behövde det. Hjälpte alltid alla andra först och såg nästan aldrig till att hon skulle ha det bra, för dem andra var viktigare än henne.

För det vill jag tacka dig mamma, för att du alltid fanns där och ställde upp för mig, fast jag ibland inte ville att du skulle göra det. Men vet att du bara ville mitt bästa, och jag hoppas att du finner frid där du är nu...

Dem här är till dig mamma: 

Mamma!
Du fanns där när jag behövde dig,
du tröstade när alla svek mig.
Du höll mig i din famn,
du vaggade mig & viskade tyst mitt namn.
Du torkade mina tårar när dom föll ner,
du höll mig uppe när jag inte orkade mer.
Du älskade mig för den jag är,
du fanns alltid här.
Du fick mig att skratta när jag ville gråta,
du lärde mig att vara rättvis & förlåta.
Du älskade mamma jag älskar dig så,
du mamma, jag ville aldrig släppa & låta dig gå.

 Varje morgon när jag vaknar,
Jag efter dig längtar och saknar.
I mitt hjärta du alltid finns,
där det är som mest smärta.
När jag minns att du inte finns kvar på jorden,
kan jag höra dem sista orden du sa till mig
när jag åkte för att träffa dig.
Sedan dess har tiden vart lång och allt känns tungt.
du finns för alltid kvar hos mig och jag kommer aldrig
glömma dig... Älskar dig Mamma <3

XOXO Mella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0