20/1 -11

Hej!

Oj nu var det ett väldigt bra tag sen jag uppdatera något. Kanske får ta och skärpa mig med det...

Men det har iaf blivit ett nytt år nu, många säger ju att det betyder nya möjligheter, men faan jag är nog lite
skeptiskt när det kommer till det faktiskt.

Men men, jag började ju som sagt skolan sist jag skrev, eller hade börjat smått iaf, men blir inget mer plugg för mig tror jag. Var inte riktigt min grej att sätta sig vid skolbänken igen. Det sket sig ju totalt för mig. Men man kanske tar upp det igen om ett tag, beroende på vad jag vill göra här i livet.

Och snart kanske det blir en liten negativ ändring i min vardag, men jag vill inte det. Så jag hoppas att det går vägen annars kommer det inte bli roligt :(

aja ska nog dra på en film nu lr något... ha d gött


XOXO Mella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0