11/7 - 11

Hej!

Ny vecka igen, fattar inte att tiden går så jäkla fort.. Känns som det var igår jag satt och skrev det
förra inlägget :) hehe men men...

Den senaste veckan har inte vart så händelsefull faktiskt, har bara umgåtts med min pojkvän och mina fina
vänner. Annars har det väl inte hänt så mycket mer sen sist.

Jag önskar bara att jag hade någon slags motivation till att göra något roligt, tex skulle vilja börja dansa eller
börja med boxning igen. Men jag kan inte hitta den glöden längre som jag hade då när jag var som mest
aktiv.
Jag tror nog att detta med mamma har tagit hårt på mig... Inte någon som vet hur det är, att prata med någon, vänner som man inte träffar längre..

Men jag ska försöka ta mig upp på toppen igen, önskar bara att man var 15 år så man kunde kanske hinna göra något bra saker innan allt detta händer....

Håll hårt i era vänner...


XOXO Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0