1/7 - 11

Hej!

Nu var det jue ett bra tag sen jag skrev sist, och har inte lärt mig något om att jag ska börja
ändra mig angående att skriva mer.. Men har ingen inspiration för vad jag ska skriva för något.
Känns tråkigt att bara skriva vad jag gör om dagarna då det inte händer så mycket, så kommer bli
tråkigt i längden att läsa.

Men iaf, idag har jag vart iväg på ett litet möte som gick åt skogen, trodde inte att det skulle gå så
dåligt men får la ta den smällen. Sen blev det en sväng hem en stund innan en liten åktur ner till Stenungsund.
Efter det blev det hem igen och byta kläder för att åka till överby för Backyard Automeet :) Stannde tyvärr
inte så länge då min fina älskling ska jobba natt :( Så sitter nu här i min ensamhet och vet inte vad jag ska hitta på, men blir nog en film eller något..

Annars idag så har min Mamma namnsdag (om hon hade funnits kvar) Grattis Mamma <3
Jag älskar och saknar dig något så otroligt mycket <3

Ha en fin helg om jag inte skriver mer i helgen....

XOXO Mella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0