20/7 - 11

Hej bloggen!

Idag vaknade jag ganska sent för att gå upp till ingenting som alltid.. Mitt liv är inte så intressant kanske
därför jag inte har så många läsare. Dock uppdaterar jag ganska dåligt och sen lägger jag aldrig
några bilder heller.. Men men så kan det vara också, har ingen inspiration till att skriva som andra bloggare då jag
typ inte sitter vid datan, är mest ute och åker runt...

Men kanske det jag ska blogga om, att jag är både intresserad av mode och bilar. Har ju inget körkort än, men hoppas att jag kan få något jobb så jag kan spara till ett. Då kommer det nog komma upp en del bilder på min bil så att man kan se hur jag gör i ordning den och så :) hihi Men som sagt det kommer nog dröja ett tag tills dess så..

Aja hoppas ni får en bra dag iaf :)


XOXO Mella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0